شرح تطبيق LuckyTok للربح من الانترنت للمبتدئين 2022

 افضل بديل لتطبيق كواي للربح من الانترنت للمبتدئين عن طريق مشاهدة الفيديوهات

 

 تطبيق اليوم هو LuckyTok للربح من الانترنت للمبتدئين عن طريق مشاهدة الفيديوهات وتحويل الارباح عن طريق فودافون كاش و LuckyTok هو تطبيق تابع للتطبيق GoNovel



 

التطبيقات مش بيكسبك فلوس كثير وبيكسبك مبالغ بسيطة يعني التطبيقات دي للناس المبتدئة بس تطبيق النهارده هو لقيتك شغال من زمان بره الدول العربيه وبره مصر ولكن من شهر ونص بدا يشتغل في مصر والوطن العربي.

 

على فكره التي تبقي التطبيق بتاع النهارده الشركه اللي عملها هي اللي عامله تطبيق جو نوفل GoNovel اللي احنا شرحناه قبل كده حتى حتلاقي التطبيقين قريبين من بعض. تطبيق النهارده بيعتمد على الربح من تجميع النقاط عن طريق :

 

  • مشاهده الفيديوهات
  • دعوه الاصدقاء

 

سوف نشرح كل حاجه في التطبيقين النهارده ان شاء الله ولكن كالعاده لو انت اول مره بتشوف الشاب اللي قدامك ده يا ريت ما تنساش تنزل تحت تعمل سبسكرايب ولو الحلقه بتاعت النهارده اعجبتك اللايك الجامد ده ودائما ما تنساش تطلع على سيدنا محمد لان ما يكون شفيع وشفاعه يوم القيامه مش عايز اطول عليك اكثر من كده يلا بينا نتعرف على التطبيق بتاع النهارده

 

تحميل LuckyTok

 

كالعادة ياشباب اول حاجه هتعملها هتنزل تحت في الدسكربشن على جوجل بلاي وتجيء معي في خانه البحث تقييم التطبيق هنا اربعه من عشره رقم قليل مش كبير قوي المهم ننزل نشوف تعليقات الناس يعني مفيش غير بتاعت اربع تعليقات عشان التطبيق لسه بادئ يشتغل في مصر كله بيقول تحت التجربه واثنين بيقولوا جود يعني المهم اطلع فوق

 

  • نعمل التطبيق ستول بشكل عادي
  • وبعد كده نضغط على كلمه فتح


 تحميل LuckyTok


طريقة التسجيل LuckyTok

 

وبعد كده التطبيعي يفتح معك بالواجهة الرئيسيه زي ما انتم شايفين هتلاقيه نفس فكره التيك توك كده عباره عن فيديوهات قصيره انت بتتفرج عليها ما علينا من كل ده نشرح الكلام ده في الاخر طبعا اول حاجه هتعملها معي هتجيء على اوبشن مي وبعد كده هتضغط على لوج ان بالشكل ده وتسجل الدخول.

 

عندك هنا طريقتين عشان تسجل الدخول

 

  1. الطريقه الاولى عن طريق جوجل
  2. والثاني عن طريق فيسبوك

 

وانا كالعاده اسهل الوقت هاسجل الدخول عن طريق الفيسبوك

 

 انتم شايفين كده انا خلاص سجلت الدخول تعالوا بقى نشرح التطبيق واحده واحده طبعا التطبيق بيعتمد على تجميع النقاط وبعد كده بتحولها لفلوس عن طريق بايبل او عن طريق بايننس وممكن من بيننس تحولها لفودافون كاش عادي جدا.

 

الربح عن طريق مشاهده الفيديوهات LuckyTok

 

المهم دلوقتي نشرح اول اوبشن في التطبيق وهو الربح عن طريق مشاهده الفيديوهات نضغط على هون بالشكل ده زي ما انتم شايفين كده هتلاقي فيديوهات قصيره زي تيك توك وهتلاقي علامه الصندوق بتلف المهم افضل اتفرج بقى على فيديوهات وجمع لك شويه صناديق وبعد كده نتعرف ازاي نفتح السنه دي انا اتفرج على شويه فيديوهات دلوقتي وايه خلاص هو انا جمعت صندوقين تعالوا نتعرف ازاي نفتحهم هتضغط معي على ريوردز بالشكل ده هيوديك للصفحه دي هتلاقي عندك علامه الصندوق وفوق عدد الصناديق اللي معاه وتحت كلمه اوبن هنضغط على كلمه اوبن بالشكل ده هيبدا يفتح لي اول صندوق زي ما انتم شايفين كسرني 53 نقطه تمام حلو جدا افتح الصندوق اللي بعده برضو كسبني 60 نقطه 

 

ندخل بعد كده على الاوبشن الثاني عشان تجمع نقاط من التطبيق وهو برضه عن طريق مشاهده الفيديوهات بس الفيديوهات الطويله شويه تضغط معي على فيديو بالشكل ده هيوديك على الصفحه دي اللي عندك فيديوهات في فيديوهات عربيه هو عشان ما تملش وتزهق زي ما انتم شايفين في فيديوهات كثير جدا برضو ممكن تبحث عن اي فيديو انت عايزه على سبيل المثال احنا ممكن نبحث عن قران كريم بالشكل ده زي ما انتم شايفين بدا يجيب لي القران الكريم فيديوهات كثير جدا سوره البقره وحاجات كثير جدا وعظامها طبعا من اليوتيوب انا كل اعلان ان انا اشغل الفيديو اللي انا عايزه مثال حاسمع سوره البقره بالشكل ده انتم شايفين دلوقتي القران اشتغل بس انا طبعا موطي الصوت والصندوق بيبدا يحسب لي الغي بس الاعلان ده والصندوق بيبدا يلف قدامي اهو عشان يديني صندوق جديد حاجه قمه الروعه ممكن تشغل قران الصبح كده كل يوم وفي نفس الوقت برضه يا جماعه لك شويه نقاط كده ايه حلوين

 

دعوه الاصدقاء LuckyTok

 

 عشان تجمع نقاط من التطبيق ونقاطات كثير جدا هو عن طريق دعوه الاصدقاء هتضغط معي على الموبايل بالشكل ده هيفتح معك الصفحه دي هنا كل صديق هتجيبه هتاخذ 17 سنت وانا شايف ان هو رقم كويس الى حد ما مش احسن حاجه ولكن رقم معقول المهم طبعا انت مش هتاخذ 17 سنه على طول لازم تصحبك في التطبيق يقعد كذا يوم يعني اول يوم تاخذ اربعه سنت اليوم الثاني هتاخذ خمسه اليوم الثالث هتاخذ كمان خمسه يعني مش هتاخذهم مره واحده المهم كل ما هو عليك انك هتضغط على بالشكل ده وقاعد تاخذ اللينك وتبعثه لاصحابك واي حد هيحمل التطبيعه عن طريقك ويسجل انت هتاخذ 17 سنت بس على مراحل زي ما انا قلت لك انا اللي بعد كده وهي الاخيره ممكن تجمع منها برده نقاط كثير جدا بيقول لك لو انت سجلت واثبت دخولك النهارده هتاخذ نقاط كده من غير ما تعمل اي حاجه 

 

اضغط عشان ارجع وراء ثاني هتلاقي عندك مهمات ثانيه برده تقدر تعملها بس ثواني كل شويه بيكسبني حاجات كده لوحده طيب دي راجعت للخلف ثاني برده كسرني 380 كوين 

 

ثاني بس اتفرج على الفيديو ده اهم مش عايز المهم هتلاقي في الصفحه دي مهمات كل شويه بتتجدد وتقدر برضه تكسب من خلالها نقاط كثير جدا.

 

طريقه السحب من التطبيق LuckyTok

 

طيب تعالى بقى نشرح طريقه السحب من التطبيق كل ما هو عليك انك هتضغط على مين بالشكل ده وبعد كده هتضغط على عدد النقاط بتاعتك عندك طريقتين هنا الطريقه الاولى عن طريق بايبل وهنا الحد الادنى سبعه دولار بايننس برده بايننس بيديك الفلوس عن طريق عمله الشيب 

 

الحد الادنى هنا 2800 نقطه طبعا تقدر تحول من الى فودافون كاش بطريقه عاديه جدا وهتلاقي طريقه مشروحه على اليوتيوب لو انت برده عايزني اشرحها لك قل لي في الكومنتات طب هل التطبيق ده صادق ولا لا كل امانه التطبيق ده صادق لان انا على تواصل مع الشركه دي وعلى فكره الفيديو ده انا شرحت لهم تطبيق نوفل وكان برده بالتعاون معهم وساحب من التطبيق لحد دلوقتي اربع مرات والتطبيق زي الفل التطبيق ده نسخه من جوه نوفل نفس الفكره بتاعته تقريبا ولكن هنا بيعتمد اكثر على الفيديوهات صادق ان شاء الله.

 

 اتمنى لو في اي حاجه في حلقه النهارده مش عاجباك قل لي عليها اتمنى لو في اي حاجه غلط قل لي عليها الحلقه عجبتك بقى انزل تحت اضغط لايك سيدنا محمد اشوفكم فيديو جديد.

 

 تحميل LuckyTok

 


 




وضع القراءة :
حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-